søndag den 5. december 2010

Kildekode faar en synopsis, laod interviews og tv-spot, og nogle Born to Run

Det er ikke alle Love and Other Drugs i denne uge, jeg er glad for at sige, at en synopsis for Kildetekst er blevet frigivet til at gå sammen med billedet af Jake Gyllenhaal som Colter, spændes ind i et sæde iført en militær flyvning trop. Jeg er ikke udstationering det hele her, da der er hvad nogle måske overveje spoilere, men du kan læse den her. Det er fascinerende at høre mere om den følelsesmæssige baggrund af plottet samt lære om nogle af de andre karakterer i filmen.



Interviewene fortsætter i dag for Love and Other Drugs. Efter tweets i går, at Anne Hathaway havde en mock kamp med journalister på pressemødet skabe en ganske skræmmende øjeblik, vi i dag hører fra en interviewer, at det var en af hans foretrukne interviews nogensinde, at Jake og Anne delte en følelsesladet øjeblik, og Anne faktisk græd .



Tv-spots for Love and Other Drugs Der er en tendens i hele den amerikanske netværk. Heldigvis har en af disse nåede YouTube, og det indeholder nogle korte øjeblikke af scener, der ikke er i traileren. Der er også et andet klip af Jake og Anne bliver interviewet om AFI røde løber.



Josh Gad, der spiller Jake's bror i filmen, har talt om det chok (det er en måde at sige det) for at arbejde på et sæt med nøgne mennesker: '\ "Jeg var ligesom,' wow ... Det var meget! interessant. Du behøver ikke forvente, når du logger på et job, at din første dag på settet vil være en af Anne Hathaway, der off alle hendes tøj og siger, 'Her er jeg !'... jeg var nervøs, og Jeg har lige viste min røv. Jeg kan kun forestille sig, hvad hun beskæftiger sig med ... Men hun var bare utroligt om det hele. \ "'

'\ "Jeg er nøgen en masse, \" lo Jake. \ "Men især hendes. For en kvinde kan det være ... ja, skræmmende. \" \ "De er geniale og seriøse aktører, \" instruktør Edward Zwick tilføjet omkring Anne og Jake's måde at håndtere alle deres sexscener. \ "I slutningen af den dag, de ønsker, det skal være sandfærdige og reelle. Dette engagement vejer tungere end tøven eller squeamishness. Det er naturligt at være nervøs og ivrig efter at være nøgen foran folk ... Når det er forkyndelsen af historien og du er en rigtig kunstner, som de er, det er hvad du gør. \ "'


Jeg tror det sidste ord her bør tilhøre Anne: "Jake Gyllenhaal er sådan en karismatisk person, ... at hvis du har kendt ham i én dag, har du kendt ham i 10 år. Du ville være mest sandsynligt at få den samme person. Det var bare en fornøjelse. ""

Born to Run

I dag er New York Marathon fandt sted, og i stedet passende, har vi hørt noget mere om Born to Run, og interessant er tale haft fokus på Peter Sarsgaard. Et websted afslørede, at Peter, for at få tynd til rollen, havde truffet for at jogge under indspilningen af Green Lantern. »Producer Anders De Line fortalte os," Peter er meget fysisk som en skuespiller. Han får helt fordybet i den rolle. Han fik meget tynd for dette. Han kan lide at jogge i disse barfodet sko, selv i New Orleans varme. De havde at overtale ham til ikke at jogge så meget som han var ved at blive alt for tynd \ "'Bemærk Born to Run barfodet sko Her er billedet fra Leadville igen -.. Kilde.


Den 5. november var der en Born to Run begivenhed eller kabaret i NYC og Peter var blandt talerne. Du kan læse en fuld redegørelse for hændelsesforløbet her. Jeg spurgte forfatteren, hvad Peter havde sagt, og han fortalte mig, at Peter havde sagt, at han opdagede bogen, mens på settet af Green Lantern og var gået til Leadville «, men besluttede ikke at køre, da det lød vanvittigt«. Efter at have læst om længden af opsvinget tid, kan Peter have været klog!


Der er en anden fuldt hensyn til Aftenen her og det ender med at sige: »Den sidste panelist om aftenen var skuespilleren Peter Sarsgaard. På en nylig tur til Mumbai, Indien, blev Sarsgaard påvirket af Jainist bevægelse, som skyr alle sko af frygt for at dræbe noget levende. Mens der på den for "The Green Lantern" læses skuespillerens McDougall's bog og blev straks påvirket at afprøve barfodet kører. "Jeg har indset, at ved at bo i New York City, alle jeg har gjort er vindue shopping," sagde han. "Der manglede noget i mit liv. Og efter jeg tog op at køre, har jeg indset, at jeg har været lavet bedre på grund af det. "'


Man er nødt til at undre sig, hvis alle de tal der forbinder Jake til den mulige film projektet kan have fokuseret på den forkerte skuespiller og de forkerte svoger. Billedet ovenfor er mit eget billede af Peter fra TIFF 2007.

Indeholder billeder fra links og IHJ, Love and Other Drugs og WDW.

Ingen kommentarer: